Årsrapport
innhold design

Årsrapport

AF Gruppen
projects/af/af_1.jpg

Utfordring

I tråd med utviklingen av internasjonal årsrapportering ønsket AF Gruppen å vinkle årets utgave tydeligere mot investorer, samt å strukturere rapportens innhold i henhold til integrert samfunnsrapportering.

Løsning

Årets rapport skulle kommunisere selskapets verdiskaping utover bunnlinja. Med fokus på blant annet miljø og sikkerhet, ble det pekt på selskapets fotavtrykk. En tredjedel av de ansatte er aksjonærer i selskapet , og ved å utvikle engasjerende innhold som lever på nett og sosiale medier, søkte AF Gruppen å nå denne viktige målgruppen for å bygge kultur og stolthet internt.

projects/af/af_3.jpg
Hans Fredrik Asbjørnsen
projects/af/af_4.jpg
Hans Fredrik Asbjørnsen
projects/af/af_5.jpg
projects/af/af_6.jpg
Hans Fredrik Asbjørnsen
projects/af/af_7.jpg
Marcel Leiënhof

Legg igjen din kontaktinformasjon

Så vil vi ta kontakt med deg så raskt som mulig for en uforpliktende prat.

Kontaktinformasjonen er sendt

Vi tar kontakt med deg så fort vi kan.
Ta kontakt